המתנה נעימה
מהו שירות "המתנה נעימה"?
איך נרשמים לשירות?
מהי עלות השירות?
אילו מכשירים תומכים בשירות?
האם ניתן להאזין ל -"המתנה נעימה" לפני הורדתו למכשיר?
מהם קבוצות מתקשרים?
החלפת שיר לקבוצה
הארכת השרות ( למנויי טוקמן בלבד)
האם אוכל להקפיא את השרות?
ביטול הקפאת השירות
כיצד מתנתקים מהשרות?
הערות ל I Mode

מהו שירות "המתנה נעימה"?

שרות "המתנה נעימה" הינו שירות המאפשר לכל מי שמתקשר אליכם, מכל טלפון,  להאזין למוסיקה שבחרתם, במקום לשמוע את צליל ההמתנה הרגיל.  אם תרצו, תוכלו להגדיר שיר קבוע עבור כל המתקשרים או שירים שונים עבור מתקשרים שונים.

החבילה חודשית ומתחדשת אוטומטית ובכפוף לאזורי הכיסוי בשירותי נדידה בחו"ל.

איך נרשמים לשירות?

תוכלו להירשם לשרות דרך אתר זה, דרך האינטרנט הסלולארי או דרך כוכבית 25.  לאחר תהליך הרישום, ייבחר לכם באופן אוטומטי המתנה נעימה שתושמע לכל המתקשרים אליכם. המתנה זו הינה ללא תשלום. במידה ותרצו להחליף שיר זה תוכלו לבחור  את שיר ה- "המתנה נעימה" המועדף עליכם מתוך תפריט קטגוריות. שימו לב כי זמן ההמתנה המרבי לעדכון ההגדרות שלכם בשירות  הינו 4 שעות.

מהי עלות השירות?

השימוש בשירות המתנה נעימה כרוך בדמי מנוי חודשיים קבועים בסך 5.80 ₪. מחיר זה כולל שיר אחד שבחרנו אנחנו עבורכם בזמן ההרשמה ולא את השיר הראשון שנבחר מתוך קטלוג השירות. עלותו של כל שיר מתוך הקטלוג של השירות, או החלפת שיר המתנה בחדש  3 . לקוח טוקמן משלם על החבילה עם רכישתה ולכן אם מנתק באמצע חודש לא יהיה החזר יחסי על החודש עליו כבר נגבה התשלום. הוספת חברים לקבוצה או הורדת חברים מקבוצה אינה כרוכה בתשלום. הודעה על שינויים בתעריפים תפורסם רק באתר זה.

 

אילו מכשירים תומכים בשירות?

כל המכשירים הקיימים תומכים בשירות זה



האם ניתן להאזין ל -"המתנה נעימה" לפני הורדתו למכשיר?

תוכלו להאזין לדוגמאות מהשירים שמצאו חן בעינכם, לפני ההורדה למכשיר,  דרך כוכבית 25 או דרך אתר זה ( לא ניתן להאזין מהאינטרנט הסלולארי).

מהם קבוצות מתקשרים?

אנחנו מאפשרים לכם להגדיר שירים מסוימים עבור קבוצות אנשים. לדוגמא: אם תרצו, תוכלו להגדיר שיר מסוים לבן משפחה שמתקשר אליכם, ושיר מסוים לחברים. שם הקבוצה הינו שם השיר שבחרתם להשמיע לקבוצה זו.  תוכלו להגדיר עד 15 קבוצות מתקשרים שונות.הגדרת קבוצות המתקשרים אפשרית דרך אתר האינטרנט ו-25*. ( לא אפשרי דרך האינטרנט הסלולארי). לאחר הגדרת קבוצה ניתן לנהל אותה גם דרך 25*.



החלפת שיר לקבוצה

במידה ותרצו, תוכלו להחליף שיר לקבוצה קיימת. במידה והשיר החדש שבחרתם קיים כבר בפרופיל שלכם ( כלומר: שיר זה כבר קיים לקבוצה אחרת שלכם ) לא תחויבו בעלות הורדת השיר. עם החלפת שיר לקבוצה, יימחק השיר הקודם מהפרופיל שלכם.



הארכת השרות ( למנויי טוקמן בלבד)

  • 4 ימים לפני סוף חודש ימים מיום הצטרפותם לשירות, תיבדק היתרה בחשבונכם. במידה ובחשבונכם תהייה יתרה מספקת ( 3 ש"ח +עלות החבילה) סלקום תיידע אתכם באמצעות הודעת SMS כי השירות יתחדש לחודש נוסף. במידה ובמועד הרלבנטי, לא תהייה בחשבונכם יתרה מספקת,  תישלח אליכם הודעת  SMS אשר תיידע אתכם כי על מנת לחדש את השירות , יש להטעין את כרטיס הטוקמן (לפחות בסך של 3 ש"ח + עלות החבילה) .
  • ביום סיום השירות תתבצע בדיקה נוספת. במידה ובמכשירכם תימצא יתרה (לפחות 3 ש"ח+ עלות החבילה) השירות יתחדש, אך במידה ולא תימצא בחשבונכם ייתרה מספקת, השירות יוקפא לתקופה של 3 חודשים (להלן – "תקופת ההקפאה"). במהלך תקופת ההקפאה, אם לא תטעינו את כרטיסיכם ביתרה מספקת השירות יבוטל, אך אם חשבונכם ימצא ביתרה מספקת, השירות יחודש.


האם אוכל להקפיא את השרות?

תוכלו להקפיא את השרות כך שיוחזר שיר ההמתנה המקורי במכשיר. ההקפאה אפשרית דרך כוכבית 25 מהסלקום, אתר האינטרנט והאינטרנט הסלולארי. ההגדרות והפרופיל שהגדרתם יישארו במערכת, כך שבעת ביטול הקפאת השרות, לא תצטרכו לחזור ולהגדיר את פרטיכם והפרופיל שלכם. בתקופת ההקפאה תמשיכו לשלם את דמי המנוי החודשיים. בתקופת ההקפאה ניתן לבצע גם שינויים בפרופיל האישי – התקנת צלילים שונים וניהול קבוצות מתקשרים.




ביטול הקפאת השירות
תוכלו לבטל את ההקפאה דרך כוכבית 25 מהסלקום, אתר האינטרנט והאינטרנט הסלולארי. עם ביטול ההקפאה יוחזר הפרופיל שלכם והמתקשרים אליכם ישמעו את השירים שהגדרתם עבורם.



כיצד מתנתקים מהשרות?

ניתן להתנתק מהשרות ע"י התקשרות למוקד האינטרנט של סלקום בטל *320 מהסלקום או בחיוג לכוכבית 25. עם ההתנתקות יימחק הפרופיל שהגדרתם ושירי המתנה שבחרתם.



הערות ל I Mode
שירות זה ניתן בשינויים ללקוחות איימוד.